Ahmed: ‘De baan die ik via Stiek doe, past helemaal bij mij’

Werkt als technicus bij KLM

Hoe ging het eerste contact met Stiek?

Stiek heeft contact met mij opgenomen omdat ik stond ingeschreven op een vacaturesite. Eerst had ik een heel positief gesprek met Michelle via de telefoon. Ik heb haar verteld waar ik naar op zoek was en wat ik wilde voor de toekomst. Voor mij was dat technisch specialist worden. Het was daarom belangrijk dat ik een functie ging doen waarin ik kon doorgroeien.

Wat was na het eerste telefoontje de volgende stap?

“Michelle nodigde me uit voor een gesprek op kantoor. Tijdens dat gesprek hebben we gekeken naar welke mogelijkheden Stiek voor me had en die bedrijven samen doorgenomen. De sollicitatiegesprekken hebben we ook samen gedaan. Mijn Nederlands is niet perfect, maar Stiek heeft me heel goed geholpen bij het voorbereiden van de gesprekken.”

Wat vond je prettig aan de samenwerking met Stiek?

“Het contact met Stiek is heel persoonlijk, ze luisteren heel goed naar wat je wilt. Ze laten niet alleen de mogelijkheden zien qua banen, maar doen veel meer dan dat. Nu ik bij KLM werk, blijven ze vragen hoe het op mijn werk gaat, maar ook hoe het met mij als persoon gaat.”

Ben je blij met de functie die je via Stiek hebt gevonden?

“Ja, de baan die ik doe past helemaal bij mij. Het is heel afwisselend, ik doe elke dag wat anders en krijg er ook steeds meer verantwoordelijkheden bij. Ik vind het heel leuk dat ik hier elke dag mag meedenken en mijn ideeën mag delen. Ook heeft Stiek geregeld dat ik naast mijn werk een niveau 4 opleiding kan volgen. Daar ben ik Stiek zeer dankbaar voor. Zowel Stiek als KLM bieden mij veel kansen die helpen bij mijn ontwikkeling. Het is zijn geweldige teams.”