Skip to main content

Manager Service en Onderhoud – Schiphol

Introductie

Een dag uit jouw baan als Manager Service & Onderhoud? Onmogelijk om die te beschrijven, elke dag zal anders zijn. Deze functie is namelijk enorm breed en divers.

Uiteraard zijn de openstaande werkzaamheden, inkomende storingsmeldingen, het beheren van de contracten en de dagelijkse aansturing van je team een dagelijks onderdeel. Maar ook commerciële taken, het opstellen van rapportages over de resultaten van de afdeling, het opstellen van onderhoudsplannen en de veiligheid van je team zijn jouw verantwoordelijkheid.

Alles bij elkaar een mooie uitdaging!

Organisatie

Het familiebedrijf waar we het over hebben kenmerkt zich door het hechte team. Iedereen gaat er voor en werkt met passie aan de projecten. De groep collega’s is gemêleerd wat bijdraagt aan de ongedwongen en vooral goede sfeer.

De klanten bevinden zich in verschillende sectoren en kunnen scholen, zorginstellingen, hotels of zelfs de grootste luchthaven van Nederland zijn. Naast licht en krachtinstallaties kunnen klanten terecht voor Data-, Brandmeld-, Inbraak en telecominstallaties. Dit steeds gefundeerd op een betrouwbare elektrotechnische infrastructuur.


Functie

Jij bent verantwoordelijk voor een optimale uitvoering van de service werkzaamheden en een rendabel beheer van de onderhoudscontracten. De nadruk ligt op contracten voor het beheer en onderhoud van Brandmeldinstallaties, Ontruimingsinstallaties en Toegangscontrole installaties. De werkzaamheden zijn echter breder en ook licht- en krachtinstallaties komen aan bod. Je takenpakket omvat onder andere:

  • Bewaken van inzet uren en materiaal verbruik;
  • Het dagelijks aansturen van 18 fte;
  • Monitoren en borgen van goede kwaliteit;
  • Het bewaken van de juiste inrichting van het contractbeheer in het ERP-systeem;
  • Opstellen van rapportages op het gebied van onderhoud en technisch beheer;
  • Opstellen en bewaken van budgetten;
  • Het afstemmen van de planning met andere afdelingen;
  • Het voeren van jaargesprekken met de teamleden.

Kortweg; Jij houdt het overzicht, motiveert het team, houdt contact met de klant en zorgt er voor dat ieder contract met een tevreden klant en goed resultaat wordt beheerd!

Functie-eisen

  • Kennis van en ervaring in de Elektrotechniek;
  • Kennis van brandmeld- en beveiligingsinstallaties;
  • Een afgeronde relevante opleiding op MBO 4 of HBO niveau;
  • Je bent energiek en weet collega’s vanuit jouw enthousiasme te motiveren;
  • Je bent alert en kunt snel schakelen;
  • Je zoekt continu naar verbetering en ziet dit als een persoonlijke uitdaging.


Aanbod

  • Afwisselende en uitdagende functie;
  • Een werkplek binnen een hecht team in een bijzonder familiebedrijf;
  • Ruime opleidingsmogelijkheden;
  • Prima salaris op basis van opleiding en ervaring;
  • Uiteraard krijg je de beschikking over een auto, laptop en telefoon;
  • Goede arbeidsvoorwaarden waaronder pensioen en ADV.


Inlichtingen

Heb je vragen over deze functie neem dan contact op met Tim Schouwenburg via tim@stiek.nl of bel 06-52305157.

Sollicitatie

Ben jij de kandidaat die we zoeken, solliciteer dan via de website of mail naar recruitment@stiek.nl.